Nemokama pagalba 24/7

Kas yra Vilniaus miesto krizių centras?

Vilniaus miesto krizių centras yra valstybinė įstaiga.

Vilniaus miesto krizių centrą šiame tekste

vadinsime Centru.

Centre dirba darbuotojai, kurie padeda žmonėms.

Žmonėms reikia pagalbos, kai būna bloga situacija gyvenime.

Centre paslaugas gali gauti visi žmonės.

Kada gali kreiptis į Centrą?

Gali kreiptis į Centrą, kai:

  • jeigu tave kas nors muša,
  • jeigu tave negražiai vadina,
  • jeigu liečia tavo kūną, o tu nenori,
  • kai neturi kur gyventi,
  • kai vyksta skyrybos.

Skyrybos yra tada, kai vyras ir moteris nemyli vienas kito ir išsiskiria.

  • kai vyksta skyrybos.

Skyrybos yra tada, kai vyras ir moteris nemyli vienas kito ir išsiskiria.

Centre gali gauti pagalbą.

Pavyzdžiui, trumpam laikui gauti vietą, kur galima:

  • miegoti,
  • gyventi.

Į Centrą gali kreiptis visada.

Tai reiškia kiekvieną dieną, visą parą.

Kaip gali kreiptis į Centrą?

  • Gali skambinti telefonu +370 684 44 577
  • gali ateiti į Centrą.

Centro adresas yra Vytenio g. 45, Vilnius.

Daugiau informacijos gali rasti

Centro internetiniame puslapyje www.vmkc.lt